środa, 22 lutego 2012

Rozdział 4

Perspektywa Emily * 

Postałyśmy tak jeszcze kilka minut .
- Ej dobra jak chcecie to pływajcie sobie , a my pójdziemy się zacząć przygotowywać , bo już 17 : 00 .
- No dobra. My też się zmywamy , bo jeszcze trzeba przygotować podwórko i dom . Powiedział Louis .
- Ok . To do zobaczenia na imprezie .
Poszłyśmy każda do swojego pokoju . Ja od razu poszłam się wykąpać żeby później nie czekać . Jak sie wykąpałam wyprostowałam włosy i poszłam do swojego pokoju ubrać się w już naszykowane ciuchy . <tu> Lekko się pomalowałam , po czym zeszłam na dół żeby się napić . Wlałam sobie soku pomarańczowego i usiadłam przed telewizor, bo czekałam na dziewczyny .

Perspektywa Juliet * 

Weszłam do swojego pokoju.
- Ciekawe w co się ubiorę . Pomyslałam .
Stałam tak jeszcze chwile przy szafie. W końcu się zdecydowałam i poszłam do łazienki zobaczyć czy ktoś jest. Nie było nikogo więc weszłam wykąpałam się i podkręciłam włosy . Pomalowałam sie i ubrałam w sukienkę <tu> . Zeszłam na dół i dołączyłam do Emily , która już czekała . Po chwili dołączyły do nas Vicki i Nathalie . Vicki była ubrana też w sukienkę <tu>, Nathalie w taką <tu> . Po chwili wszystkie już byłyśmy gotowe . Wyszłyśmy na impreze .

Perspektywa Vicki * 

- Tak bym chciała , żeby Niall zwrócił na mnie uwagę chodź na chwile na mnie spojrzał no ale cóż on chyba nadal jest zakochany w tej naszej starej przyjaciółce Roxane . Tak dawno się nie widzieli a on dalej cos do niej czuje . Muszę coś zrobić . Przecież jest bardzo duże prawdopodobieństwo , że on jej już nie zobaczy . Powiem Emily , żeby spróbowała z nim porozmawiać czy on jeszcze cos do niej czuje . Przynajmniej tak mi się zdaje . Pomyślałam sobie wychodząc z domu . W krótce byłyśmy już na imprezie . Bardzo dużo było ludzi obok basenu , których nawet nie znałam . No w sumie to nikogo nie znam w Londynie oprócz chłopaków Emily i Juliet  no i jeszcze Nathalie .  Weszłam do budynku i usiadłam przy mini barze zamawjając drinka . Nagle przysiadł się do mnie Liam .

Perspektywa Liama * 

- Hej .
- Siema .
- I jak impreza ? zapytałem .
- W sumie to dopiero przyszłam z dziewczynami .
- No tak . ( głupi, głupi, głupi  pomyslałem . ) A co tam ?
- A no dobrze .
Nagle podeszła do nas Nathalie .
- Hej co robicie  ?
- No hej, gadamy .
- A o czym ?
- A tak sobie , a co ?
- Nie nic tak po prostu pytam . Vicki chodź na chwile .
- Ok .
Zostałem sam przy barze ...

Perspektywa Emily * 

Kiedy tylko doszłyśmy na impreze od razu zobaczyłam Zayna i podeszłam do niego .
- Hej .
- O cześć . Już myslałem że nie przyjdziecie ,.
- A widzisz , mówiłyśmy , że przyjdziemy to jesteśmy . 
- No . A jak ci się podoba ?
- No fajnie jest i w ogóle ładne światełka .
- Aa no widzisz w końcu to moja robota . A przy okazji spadłem z drabiny do basenu .
- Hah .
- Ej no to nie jest  śmieszne .
- Troszkę .
- No dobra chodź do naszego minibaru dam ci coś do picia .
- Ok .

Perspktywa Juliet *

Kiedy doszłyśmy na impreze nie mogłam nigdzie zobaczyć Louisa . Nagle poczułam , że ktos się do mnie przytula od tyłu . Odwróciłam się i ujrzałam Louisa . Przytuliłam się do niego i pocałowałam . Staliśmy tak chwilę i poszliśmy potańczyć . Kiedy przeleciały już 3 piosenki poszliśmy się napić .

Perspektywa Liama * 

Znowu zobaczyłem samą siedzącą Vicki przy stoliku . Więc spróbowałem jeszcze raz .
- Co tak sama siedzisz ?
- Jakoś tak .
- Idziesz potańczyć ?
- Jasne .
I poszliśmy na parkiet . Tym razem uważałem żeby nie powiedzieć przy niej nic głupiego , ale wydawało mi sie , że podoba jej sie Niall . Nie wiem dlaczego tak uważałem . Może dlatego , że patrzała wzdychając dyskretnie w jego stronę za każdym razem jak go widziała . Przetańczylismy 4 piosenki .
- Chodź zemną . powiedziałem
- A gdzie ?
- Na spacer .
- No w sumie to mogę iść .
I poszliśmy . Ucieszyłem się , bo mogłem być z nią sam na sam , ale wiedziałem , że jest jeszcze za wczesnie żeby jej o wszystkim powiedzieć .  

Perspektywa Juliet * 

Lou wziął mnie na ręce zaniósł na parkiet przytulił się mocno do mnie po czym zaczął mnie delikatnie całować . Tanczyliśmy przytuleni 2 piosenki . Później podeszłam do Emily , która siedziała z Zaynem przy stoliku .
- No hej . Ja idę z Lou poszukać Vicki i Nathalie i już bedziemy szły powoli .
- Ok , To ja z Zaynem wam pomożemy .
- No ok .
I wszyscy razem poszlismy szukać dziewczyn . Nathalie siedziała przy basenie z jakimś kolesiem .
- Nathalie , chodź już się zbieramy .
- Ok . Pożegnała się z kolegą i poszła z nami szukać Vicki . Nie mogliśmy nigdzie jej znaleść . Emily Wyciągnęła  telefon i zadzwoniła do niej .
- Vicki ? Gdzie ty jesteś ?
- Z Liamem na spacerze .
- Aha to przyjdź , bo my już idziemy.
- Ok .
Rozłączyła sie .
- Liam przepraszam , ale muszę juz wracać . Dziewczyny dzwoniły i mówia że już idziemy .
- Jasne .
Po chwili byłam już na miejscu .
- To co idziemy ? spytałam
- Tak . I poszłyśmy wszyskie 4 do domu .

________________________________________
Wiem , że nuda i masakra no i takie krótkie , ale dobra . Piszcie proszę komentarze . :*
Aha no i przepraszam za błędy jeśli są . :3

2 komentarze:

  1. Uhuhuhu Roxane !!! hahahahhahahahhahahahhahahaha
    Super zdj. na szablonie *.*
    Boski :3

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak tak własnie ROXANE . xD
    A no dzięki *.*
    Dziękuję chociaż wiem , że nie jest boski :3

    OdpowiedzUsuń